Product beschadigd bij levering
Al onze producten verlaten ons magazijn in perfecte conditie. Beschadiging aan de verpakking(en) moet(en) binnen 7 dagen gemeld worden. Dit dient u via onderstaand formulier te melden. Retouren die geen juist ingevuld formulier hebben worden niet in behandeling genomen.
Zending beschadigd bij levering
Als de zending beschadigd is aan de buitenkant, of als het pakket geopend of hersealed is dan vragen wij u een klacht in te dienen bij de partij die het pakket bij u afleverde op het moment van levering..
Zorg er voor dat de chauffeur het probleem bevestigd en het noteert. Behoud de originele doos en verpakkingsmateriaal voor eventuele inspectie door de verzenddienst.
Defectieve producten
Defecten of producten met een assemblagefout kunnen binnen 6 maanden na levering omgeruild worden. Wij vragen wel dat deze producten ongebruikt of GRONDIG schoongemaakt zijn voor hygiƫnische redenen.
De verzendkosten van het retour pakket behoren toe aan de koper..
Retourzendingen moeten naar het volgende adres worden gestuurd:
Van Wattum Multiservice
Akkerwinde 233
2906 XM Capelle aan den IJssel
Extra condities
Klachten dienen volledig en duidelijk omschreven te worden. Omschrijvingen zoals "defect" of "kapot" worden niet geaccepteerd. Alle producten dienen door uzelf te worden nagekeken voordat u deze terugstuurt.
Retourformulier
Velden met een * zijn verplicht